تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه مجاز کولر گازی، اسپیلت، داکت اسپیلت،چیلر و مینی چیلر

تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه مجاز کولر گازی، اسپیلت، داکت اسپیلت،چیلر و مینی چیلر

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای اکثر مردم خرید کولر گازی … نیاز به برنامه‌ریزی اقتصادی دارد،
چرا که امروزه باید بودجه قابل توجهی را برای خرید ان درنظر گرفت.

بنابراین خیلی مهم است کولر گازی که خریداری می‌کنید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و

مدت زمان طولانی به خوبی برای شما کار کند؛

 اما خیلی از مواقع پیش می‌آید که حتی با تمام برنامه‌ریزی و پرس و جوهایی که برای خرید یک وسیله با کیفیت انجام می‌دهید، دستگاه شما به هر علتی خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.

برای مثال از پنل آن آب چیکه می کند و یا باد خنک نمی زند و شما تمام شرایطی را که به ذهنتان می‌رسد بررسی می‌کنید
 اما باز هم دستگاه کار نمی‌کند، پس مطمئن می‌شوید نیاز به مشاوره متخصص فنی دارید.
 حالا این سؤال برای شما مطرح می‌شود
 که آیا بهتر است آن را تعمیر کنید و هزینه تعمیر کولر گازی به صرفه است و یا اینکه به طور کلی دستگاه را عوض کنید؟

پاسخ به چنین سؤالی بستگی به نوع خرابی و مشکل دستگاه شما دارد.
 تجربه نشان داده است که در اکثر مواقع تعمیر اسپیلت به صرفه‌تر از تعویض آن‌ها است؛
 اما در بعضی مواقع هم هزینه تعمیر دستگاه آن قدر زیاد می‌شود که تعویض آن معقولانه‌تر است

چگونه مطمئن شویم که کولر گازی ( اسپیلت)
خود را تعمیر کنیم بهتر و هزینه آن به‌صرفه‌تر است؟

هنگامی که دستگاه شما دچار نقص فنی می‌شود، بهترین کاری این است
 که با مرکز تعمیرات تخصصی کولر گازی ما تماس بگیرید و یا از طریق پر کردن فرم ثبت سفارش آنلاین درخواست خود را به ما اطلاع دهید.

متخصصان فنی ما با توجه به توضیحاتی که در مورد مشکل دستگاه‌تان بیان می‌کنید،
 مشاوره لازم را به شما می‌دهند و حدود هزینه تعمیرات را اعلام می‌کنند و به این صورت شما می‌توانید تصمیم بگیرید
که آیا بهتر است دستگاه خود را تعمیر کنید و یا خیر.

مرکز تخصصی ما با داشتن متخصصان فنی و با تجربه در زمینه
 تعمیر اسپیلت ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر پکیج دیواری و …
آماده خدمت‌رسانی به همه همشهریان در سراسر استان تهران و البرز است.

خط مشی اصلی متخصصان فنی در مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی ما، تعمیر قطعات مشکل دار دستگاه است نه تعویض آن‌ها.

اکثر شرکت‌های تعمیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای سهولت کار و کسب سود بیشتر،
سریعاً اقدام به تعویض قطعه مشکل‌دار می‌کنند.
در صورتی که متخصصان فنی و متعهد ما برای رفاه حال شهروندان عزیز و صرفه‌جویی در
 هزینه تعمیرات، اولویت کار خود را در تعمیر قطعات مشکل‌دار قرار می‌دهند و تنها در صورتی که قطعه قابل تعمیر نباشد، اقدام به تعویض آن می‌کنند.

مراحل ثبت سفارش تعمیرات در
مرکز تخصصی و تعمیرگاه مجاز کولر گازی

شما می‌توانید درخواست تعمیرات لوازم خانگی خود را
 (برای مثال تعمیر کولر گازی ، داکت اسپیلت ، اسپیلت، چیلر و پکیج گرمایشی و…)
از طریق تماس (با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۷۵۷۳۸۳ )
و یا پر کردن فرم ثبت درخواست تعمیرات به صورت آنلاین (بدون محدودیت زمانی) ثبت کنید.

در صورتی که از طریق فرم و به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کرده باشید،
 همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات کاملی درباره دستگاه
 (مدل، گارانتی، مشکل دستگاه، ساعت مراجعه تعمیرکار و …)
را از شما دریافت و ثبت می‌کنند. در نهایت پس از هماهنگی با شما، نزدیک‌ترین متخصص فنی را به محل شما اعزام می‌کنند.

همچنین همکاران ما پس از اتمام کار تعمیرات کولر گازی شما،
 پیگیری‌هایی در خصوص صحت انجام کار و رضایت‌مندی شما از خدمات انجام شده به عمل می‌آورند.

  • حمید رضا غلامی
  • ۰
  • ۰

تعمیر پکیج دیواری  به مجموعه فعالیت هایی که بر روی یک پکیج که دچار خرابی و یا از کار افتادگی شده، انجام میگیرد تا آن را به حالت آماده و قابل بهره برداری بازگردانده و برای انجام وظیفه اش آماده سازد، را تعمیر پکیج دیواری می گویند.

برای تعمیر پکیج دیواری و عیب یابی آن مواردی از قبیل:  شناخت دستگاه پکیج ، آشنایی با عیوب متداول پکیج ، حرفه ای شدن تعمیرکار پکیج و تجربه لازم است.

پکیج های مجهز به سیستم عیب یاب پیشرفته و هوشمند در صورت بروز عیب احتمالی، کد مربوطه به صورت چشمک زن بر روی صفحۀ نمایشگر پکیج ظاهر میگردد. بعضی از خطاها سبب خاموش شدن دائم دستگاه میشوند که برای راه اندازی باید  دکمه راه اندازی مجدد (RESET) را حتما به مدت یک ثانیه فشار دهیم، اگر دستگاه روشن نشد لازم است که برای رفع عیب دستگاه اقدام شود. اما بعضی از خطاها سبب خاموش شدن موقت دستگاه میشوند در این حالت به محض برطرف شدن عیب، دستگاه به صورت خودکار عملکرد خود را از سر میگیرد.

ایرادهای پکیج ها به 4 گروه عمده تقسیم بندی میشوند:

  • ایرادهایی که برای برطرف نمودن آنها بایست دستگاه را حتما OFF/ON (خاموش و روشن) نمود.
  • ایرادهایی که تا برطرف نشوند امکان ادامۀ کار برای دستگاه وجود ندارد و دستگاه قفل شده باقی میماند.
  • ایرادهایی که تا برطرف نشوند دستگاه قفل (خاموش) نمی شود ولی به طور محدود به کار خود ادامه میدهد.
  • ایرادهایی که برای برطرف نمودن آنها بایست حتما دستگاه را ریست  (RESET )نمود، که این دسته از ایرادها مربوط به وجود خرابی یا اشکال در دستگاه نمی باشد و به این معنی است که یکی از سیستمهای امنیتی (سنسور حد ـ سنسور دود ـ سیستم یونیزاسیون و…) عمل کرده است و چراغ دکمۀ ریست به طور چشمک زن روشن و خاموش میشود که می بایست دکمۀ ریست را چند ثانیه فشار داده و رها کرد تا دستگاه به کار عادی خود ادامه دهد. به طورکلی هر زمان که دکمه ریست روشن و خاموش می شود نیاز است تا یک بار دستگاه ریست شو
  • حمید رضا غلامی