تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه مجاز کولر گازی، اسپیلت، داکت اسپیلت،چیلر و مینی چیلر

تعمیر کولر گازی

تعمیرگاه مجاز کولر گازی، اسپیلت، داکت اسپیلت،چیلر و مینی چیلر

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پکیج آماتیس سال هاست که در میان مردم به عنوان یک برند معروف شناخته شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که هم‌ وطنان را ترغیب می‌کند در انتخاب خود پکیج آماتیس را یکی از اولین انتخاب‌های خود قرار دهند.

زمانی یک محصول مورد اعتماد مشتری قرار می گیرد که دارای خدمات پس از فروش از قبیل سرویس ، نصب و تعمیر پکیج دیواری باشد زیرا تجربه به ما ثابت کرده است که هر برندی با هر کیفیتی روزی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارد و لازم است که از انها نگهداری لازم انجام شود.

هنگام نیاز شما به تعمیرات پکیج آماتیس انتخاب یک تعمیرکار پکیج آماتیس متخصص مهم ترین قسمت از یک کار می باشد زیرا کمک گرفتن از افراد متخصص نه تنها عیب را برطرف نمی کنند گاهی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری هم می شود.

فدک تهوبه به عنوان مرکز مجاز و رسمی تعمیر پکیج آماتیس در سطح شهر می باشد که شما عزیزان در هر زمانی که پیکیج آماتیس عملکرد مناسبی نداشت می توانید با انها تماس گرفته و درخواست کمک کنید .

نمایندگی رسمی تعمیرات پکیج دیواری آماتیس سال‌هاست که کار پشتیبانی سرویس و تعمیر پکیج آماتیس را به عهده گرفته است و توانسته در طول این مدت چرخه خرید، استفاده و خدمات پس از فروش این محصول را کامل کند تا تحت هیچ شرایطی مشتریانی که محصول این شرکت را تهیه‌کرده‌اند دغدغه تعمیر و سرویس پکیج دیواری آماتیس را نداشته باشند.

  • حمید رضا غلامی